Jest to metoda prób i błędów

by ourprodiet

Za co mam go przepraszać? Mnie będzie chodziło tylko o to, aby opowiedzieć, jak świat zewnętrzny z całym jego pięknem, z cała szpetotą, tragizmem i radością przełamywał się w duszy dziecka, młodzieńca i mężczyzny, i jak przygotowywałem się do spełnienia trzech zadań, które sobie postawiłem w zaraniu życia, aby możliwie najdokładniej ten świat poznać, zrozumieć i wyrazić. Powiedział mi o tym nasz pan polonista. Urna ogromnie by mi się przydała bo obiecałem forum kulturystyczne sobie, że w przyszłym roku zajmę się smażeniem owoców emeryt powinien przecież mieć niejedno hobby, jeżeli nie chce starzeć się zbyt szybko i napełniona dżemem wyglądałaby estetycznie na nakrytym do podwieczorku stole. Nigdy nie było na świecie człowieka, który wiedziałby tyle co Leonardo i to nie tylko w dziedzinie rzeźbiarstwa, malarstwa czy architektury, gdyż był on też wielkim filozofem? Podświadomość w służbie bo
gactwa? I w tym momencie następuje świadome lub podświadome przyjmowanie przez widzów rzeczywistości przedstawionej. Łatwiej jest zrozumieć konieczność działania, niż działać. Palił świeczki w oknach swego pałacu, chodził w jarmułce, bawił się z rabinem w jakieś gry chanukowe. Wyobraźmy sobie, że Mussolini, który w tym czasie forum sportowe rządzi Włochami, poleca zburzyć w Rzymie Bazylikę Świętego Piotra? Był magiem, uroczym megalomanem. Odpowiedzmy sobie uczciwie ile z naszych pięknych młodzieńczych, dziecięcych, ale i tych zupełnie nie dawnych marzeń zakopaliśmy. Najlepszym źródłem informacji zazwyczaj są porady i opinie osób najlepiej w suplementy i odżywki poruszanym temacie zorientowanych! To kobieta wybiera mężczyznę, który ją wybierze? Odkrywam, że monogamia oznacza, iż nigdy nie musisz przepraszać. Piłsudski to ani Mussolini, ani Lenin, ani przywódca socjalistyczny. Jest to mniej więcej tak, jakby po zamachu na n owojorski World Trade Center dla uczczenia tego wydarzenia zacz